Slide
אוניקס חיפה . ONYX HAIFA
ברוכים הבאים למסע עם טעם, צבע וריח אחר של מצוינות קולינרית

מסעדת אוניקס היא התגשמות של אהבה לאוכל טוב, חוויות אירוח בלתי נשכחות, יין איכותי ומעל לכול – מסעות קולינריים יוצאי דופן המציבים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר. מטבח העילית וחלל האירוח החדשני שלנו, עוצבו ברמת גימור גבוהה ותוכננו יחד על מנת להבטיח חוויית סעידה חד פעמית, שתאתגר את בלוטות הטעם, תמלא את הלב בשפע ותפעל על כל החושים. אנחנו מזמינים גם אותך לחוות את הקסם של אוניקס.

חמש יבשות, מאות תרבויות – תפריט יחיד ומיוחד

התפריט שלנו שתוכנן בקפידה על ידי שף ג'וני גוריק, מומחה קולינריה בעל שם עולמי והכשרה אירופאית, מציע מגוון רחב ואקלקטי של טעמים ממטבחים ברחבי העולם. מנתחי בשר עסיסיים ועד למנות מעודנות של פירות ים טריים, המנות שלנו מציעות סימפוניה של טעמים המשתרעת על פני כל השפע שמציעה האדמה והים ברחבי העולם, מהמטבח האירופאי ועד למטבחים המפוארים של אגן הים התיכון ודרום מזרח אסיה. מאוהבי בשר מושבעים ועד לטבעונים, יש לנו מנות מענגות ויוצאות דופן בשביל כל סועד, כשהמחויבות שלנו להבטיח אירוח ברמה הגבוהה ביותר מלווה אותנו בכל היבט.

 

איכות חומרי הגלם בראש סדרי העדיפויות​

עבורנו, טריות ואיכות הם עמודי היסוד כשזה מגיע לבחירת חומרי הגלם שלנו. כל אחד מהם נושא סיפור. כל אלו מתלכדים יחד למרבד של טעם וחוויה בכל מנה. אנו מציבים את האיכות ומגוון הטעמים הנרחב והרב- תרבותי של חומרי הגלם שלנו בראש סדר העדיפויות ופועלים באופן מתמיד כדי לשלב במנות שלנו את הרכיבים החדשניים, המרגשים והיצירתיים ביותר. כל זאת כדי לפתוח לסועדים שלנו שער אל חוויות טעם חדשות.

שף מוביל בתחומו

אנו גאים לשמש בית לשף הירושלמי ג'וני גוריק, ששימש בעברו כשף מלונות מובילים בישראל – מאמריקן קולוני ועד לקינג דייוויד וזוכה מדליות זהב בתחרויות קולינריה מובילות. עם הכשרה מקיפה בבית הספר הגבוה לקולינריה של פול בוקוז וניסיון כשופט בתוכנית הריאליטי "טופ שף" דובאי, ממתינה לך חוויית פיין דיינינג ברמה בינלאומית.

מבחר יינות מגוון לחוויית הסעודה המושלמת

במסעדה ממתין לך תפריט יינות מקומיים ומכל רחבי העולם, מיקבים מובחרים. הצוות שלנו ישמח לסייע לך להתאים את הבקבוק המושלם למנות שהוזמנו מהתפריט, כדי להבטיח שתעמוד לרשותך חוויית הטעם המדויק לך ביותר. בין אם מדובר בארוחה זוגית אינטימית או באירוע משמח עם היקרים לך ביותר, יש לנו את היין המושלם לכל אירוע.

Onyx Restaurant


הבר האינטראקטיבי שלנו

אנחנו כל כך נרגשים לחלוק איתך את הידע והמיומנות שלנו, שהחלטנו לפתוח בפניך הכול. הבר הייחודי שלנו, בו מתבצע תהליך סיום צלחות והגשת המנה, מאפשר לך לנהל אינטראקציה רציפה עם צוות השפים שלנו. כל מנה שתוזמן, תלווה בהסבר על חומרי הגלם, שורשיה ההיסטוריים והתרבותיים של המנה וכל המסע שעברנו על מנת לפתח אותה. הצוות זמין לכל שאלה שיש לך וישמח להעניק לך חוויה בלתי נשכחת ולנהל שיחה מענגת שכולה סביב אהבה לאוכל עם כל ביס מענג. יושבים, נהנים וצופים כיצד הצוות שלנו מצלחת ומעצב מנות עיקריות וקינוחים ממש מולכם.

צור קשר
הכתובת שלנו

דרך העצמאות 104 חיפה מול רכבת מרכז השמונה חיפה 

פרטי חניה

החניה נמצאת מאחורי המסעדה ברחוב דרך העצמאות 104

שעות פעילות

סגור

יום ראשון

17:00–23:00

יום שני

17:00–23:00

יום שלישי

17:00–23:00

יום רביעי

17:00–23:00

יום חמישי

17:00–0:00

יום שישי

12:00–0:00

יום שבת

Onyx אוניקס اونيكس

אוניקס מציעה חוויית אירוח וסעודה שאין שניה לה, איזור ישיבה על הבר מול השף אחד על אחד לראות את אומנות קולינארית וצולחות ולחוות סיפורי קולינאריה משף בנ"ל  או בישיבה רגילה עם כיסאות מרופדות וחלק מהשולחנות מקושטים באבן חן בשם אוניקס, כל הכיסאות מרופדות ועם ומשענת גב , חדר VIP בקומה השניה המושלם לאירועים פרטיים יוקרתיים. בגלריה, ממתין לך מלצר צמוד המעניק מענה לכל צורך וזמין לך מקרן ומסך להרצאות, סדנאות וכל צורך נוסף. כל זאת, תוך התענגות על תפריט עשיר ומגוון שפותח על ידי השף ג'וני גוריק  .

Close
Close